onsdag den 26. september 2012

Life saver

Hej bloggen

I dag vil jeg snakke lidt om min life saver eller nærmere hair saver, jeg vil selvfølgelig snakke om Moroccanoil, mit hår var før slidt, kedeligt og ikke særlig sundt at se på, jeg har prøvet en masse forskellige olier fra forskellige mærker, men ingen af dem repareret mit hår i dybten. Men så fandt jeg min lille "yndling" Moroccanoil, eller som man også kan kalde det " flydene guld ".
Efter jeg er begyndt og bruge Moroccanoil, er mit hår sundt glansfuldt og super blødt. Jeg vil anbefale Moroccanoil til alle da det simpelthen er et hårprodukts mirakel. Nu har jeg mørkt hår, men hvis du har blond hår vil jeg anbefale Moroccanoil light da den er ment lyst hår, så det ikke gør dit hår gult som det ville blive hvis du brugte den almindelige version af Morocanoil. Men igen jeg er vild med Moroccanoil og vil kunne anbefale den til alle.

jeg har købt min hos en frisør i Roskilde der hedder Hvass & Nordlund
Pris: 299 kr.
 
Knuzz Birdis...<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar