torsdag den 30. august 2012

Heiii Alle Sammen

Her er mine August favoritter YEAHH! :)

Mac pro long wear concealer love it den er fantastisk holder hele dagen og når jeg har brugt den op skal jeg helt sikkert have en ny så GOD er den !!! pris : 150 kr. Farve : Nw 25

Mac Mineralize Skinfinish Natural giver dig et let perfekt anti cake look ( AWESOME ) det her er den bedste pudder på market !!!! Pris : 240 kr.  Farve: Medium plus

New Cid bronzer er så god, den giver dig et naturligt look og gør dig ikke orange
Pris: 220 kr. Farve: Rio

Mac Charged Water giver fugt og hvis du har fået et pudder look et par spray af den her og det er long gone :) Pris : 175 kr.

New cid børster amazing love them de er bare så fantastiske kan andbefales  Pris: 340kr. ( stor) 289 (lille)

New cid blush er den perfekte lyserøde farve for mig ik for meget ik for lidt super god blush der holder hele dagen Pris: 220 Farve: ice pop

Sephora blush en super sød koral farve perfekt her til efteråret Pris: 95 kr.  Farve : Coral crush

disse læbe produkter er super gode min ultimative favorit er THE BODY SHOP FOUNDATION den er super god Pris: 80kr.  ( Eos)  60kr. ( The body shop) 20 kr. (Matas)

mine sidste farvoritter er alt fra Body shops pink grape fruit linje det dufter  SÅÅÅÅ GOOOODDDTTT  love it her ser i shower gel og body mist bruger begge ting non stop

Pris: 100 kr. (SHOWER GEL) 95 kr. (BODY MIST)

Knuzz Birdis ;) !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar