mandag den 27. august 2012

New in : Sephora

Heii Alle Sammen

mit første rigtige blog indlæg handler om Sephora som vi alle ved åbnede i illum i maj
jeg vil fortælle om min oplevelse der inde i det her indlæg ENJOY :*


Jeg må sige at jeg var en smule skuffet da jeg trådte ind i Sephora
jeg havde glædet mig så meget, og jeg blev bare en smule skuffet
produkterne i sephora er top kvalitet, og det smitter selvfølgelig af
på prisen, benefit fx. er et helt fantastisk mærke og jeg havde fx. set
på deres hoola bronzer som i U.S.A  koster 28 dollars ( 167 kr.)
men i Sephora her i danmark koster den 260 kr.

da jeg så prisen tænkte jeg bare oml. og sådan fortsatte det
bare men det er en fansatisk smuk butik med fantastiske mærker
og hvis du ikke har været der endnu WHAT ARE YOU WAITING ON GIRL !!!!!<3

og som sagt jeg var kun skuffet over produkterne er mega overpriset her i Danmarks Sephora
fordi det er en fantastisk smuk butik og ja I LOVE IT <3

Knuzzz Birdis

Ingen kommentarer:

Send en kommentar