tirsdag den 28. august 2012

Heiii Alle Sammen

Min dag i dag ..hmmmm stressende, har været i byen, og løbe nogle ærinder
fx. købe gave til min veninde der har fødselsdag imorgen lidt sent ude!!! ;)

jeg købte også nogle ting til mig selv jubiii elsker at shoppe, og dette år efterårs trend er
lige mig. elsker bare farverne og de forskelige martrialer !<3 :)

Spørgsmål til jer : Kan i lide dette års efterårs trend?? :)

Har også været i fitness, og fået dagens motion kan man godt sige, hold da op det var hårdt
men man får jo noget ud af det ik ???

Spørgsmål til jer : Træner i fitness ??? <3


Også har dagen bare ellers gået med lektier ( KEDELIGT!!!) nu skal jeg til og pakke gave ind til i morgen :)

 Det var alt for i dag der kommer lige nogle billeder af det jeg har købt her!! :)





Knuzz BIRDIS <3 :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar