mandag den 19. november 2012

My every day palette

Hej Bloggen.

Jeg har fået et par mail`s birdishvass@gmail.com , om jeg bruger øjenskygger til hverdag hvilke jeg bruger osv. hvis i ikke skulle have opdaget det, er New Cid, et af mine yndling mærker og den palette jeg bruger til hverdag er selvfølgelig også fra New Cid, det skal lige siges at jeg ikke bruger øjenskygger hver dag, men jeg synes personligt at det er rigtig pænt med nogle neutrale farver på øjene en gang imellem, og lige for tiden er jeg fuldstændig "obsessed" med den her palette, som hedder " Choca Mocha", der er to matte farver og to shimmer farver, som er en rigtig god kompination, man kan lave tonsvis af looks med den her palette, og de farver paletten kommer med vil klæde alle øjen farver.

Herkommer der lidt billeder

Enjoy.




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Birdis....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar