lørdag den 17. november 2012

Rimmel Lipstain

Hej Bloggen.

UNDSKYLD jeg ikke har lavet blog i nogle dage, men jeg har prøvet som en sindsyg at uploade en outfit of the day video men den ville bare ikke uploade, så det er derfor men nu kommer der en lille snak om et nyt produktjeg har købt.

Enjoy.


Det er ok lang tid siden at Rimmel London lavede nogle "læbe tuscher" eller lipstains som jeg ville kalde dem, jeg var lidt i debat med mig selv om jeg skulle anskaffe mig en eller om jeg skulle lade være, men jeg købte en og er faktisk ret imponeret, jeg synes ikke at Rimmel altid laver gode produkter men den her lipstain fungere faktisk ret godt jeg min i farven "700 nothing but nude" som er en super naturlig farve den holder rigtig længe jeg vil sige 4-5 timer og så tørrer den ikke mine læber ud som er et kæmpe plus for mig især her i efterår/vinter tiden, i den ene ende er der selve lipstainen, og i den anden er der en lip balm, som også er helt fin, men lige når man tager den på føles den lidt som en limstift men det går væk efter et par min. så alt i alt er jeg ret glad for min Rimmel lipstain som kan købes i matas til 70 kr.

Her er der lidt billeder.




 
 
 
 
 
 
 
 
Birdis...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar