tirsdag den 6. november 2012

Nye MAC produkter

Hej Bloggen

Længe siden eller hvad ??

Jeg har haft super meget og se til her fortiden fødselsdage, halloween fester, fitness, lektier osv. og det er derfor jeg ikke har blogget i et godt stykke tid men det er slut nu, i slipper ikke for mig!! :) for nu er jeg tilbage, for fuld skrue jeg har fået en masse nye ideer, og jeg over vejer lidt om jeg skal begynde at lave nogle videoer her til bloggen måske???

For ikke så længe siden, fik jeg tilføjet to produkter mere til min MAC "kollektion", det er to produker jeg har ønsket mig i lang tid, og endelig fik jeg dem, jeg skal lige sige / skrive at jeg ved godt, at det ikke er alle der har råd til mac, men jeg går bare meget op i, at det make-up jeg bruger er i god kvalitet, jeg siger ikke at billigere make-up ikke kan være godt men jeg elsker MAC bum basta ( Haha ).

Så her er det lidt billeder
Enjoy

 
MAC powder blush i farven : Peach Twist
 
giver glød til efterårs kedelig hud og har et naturligt shine
 
Sheertone shimmer
 
195 Kr.
 
 
MAC Fix +
 
forfrisker huden og holder på makeupen
 
finishing mist / skin refresher
 
155 Kr.
 
 
 
Birdis...
 
Instagram : birdis
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar