tirsdag den 27. november 2012

Winter essential

Hej Bloggen

Nu er det ved at blive koldt, og det betyder desværre at min hud tørrer ud, og tør hud og makeup er bare en VIRKELIG DÅRLIG KOMBI, Så derfor vil jeg snakke lidt om noget jeg bruger når min hud føles trist og tør, nemlig fugtspray, fugtspray er ligesom en creme bare i "vand" form, man kan få sindsygt mange forskellige fugtsprays, både dyre som billige.

Det jeg gør når jeg skal modkæmpe tør hud er at jeg, tager et tykt lag creme på inden jeg går i seng om aften, når jeg så vågner er min hud gennem fugtet, det er så der jeg bruger min fugtspray første gang, lige inden jeg tager min makeup på, den gør bare at alt ser mere naturligt ud og gør at fx. blush er lettere at blende, ellers opbevarer jeg min fugtspray i tasken da det er super vigtigt at fugte sin hud i løbet af dagen, den jeg brugerlige for tiden er The Body Shop`s vitamin e spray til 85 kr.

Et Foto



 
 
Birdis
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar