onsdag den 17. oktober 2012

                                                                    Hej Bloggen




Her er min yndling Shower gel`s og cream`s, jeg ved godt at de alle sammen er fra The Body Shop, men det her indlæg er ikke sponsoreret, jeg er bare vild med The Body Shop`s politik om ikke at teste på dyr, også er deres produkter fuldstændig fantastiske og rigtig gode for huden.






 
Hvis du har brug for en shower gel der virkelig renser i dybden,
ville jeg gå efter en shower gel i serien earth lovers, for det første
dufter de alle sammen fantastisk, min favorit er den her med
abrikos og basilikum
det lyder som en super mærkelig kompi. men
den er fantastisk og rigtig frisk.
men hvis du har tildens til tør hud vil jeg ikke anbefale dig den her, da
den godt kan virke en lille smule udtørrende.
 
 
Hvis du har tildens til tør hud, vil jeg helt klart anbafale dig
en shower cream, i stedet for en gel, da de tilføjer mere fugt til
ens hud en en gel gør, den her er som sagt også fra The Body Shop, og er med kokos, jeg ved
godt at kokos ikke lige er alles yndlings duft, men The Body Shop, har
også med mange andre dufte.
 
Knuzzz Birdis....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar