lørdag den 6. oktober 2012

September Faves...

                                                                   Hej Bloggen

Det her er mine september farvoritter, jeg har ikke rigtig brugt super meget forskelligt make-up, i denne måned, så der er ikke så mange farvoritter, men dem der er, kan jeg helt sikkert anbefale jer at kigge lidt nærmere på, for de her produkter er også mine efterårs essentials.

Enjoy....<3





 
Det her er mine yndlings hår produkter lige for tiden,
jeg elsker Moroccanoils produkter super meget.
 
Anti Frizz Spray & Moroccanoil
 
 
De her produkter er super nemme at have med og gøre,
om morgen når det er man er lidt halv træt, og måske ikke lige gider og gøre super meget ud af det, der er de her produkter fuldstændig fantastiske, da de bare tilføjer den perfekte mægde af farve, Shimmer og volume.
 
Blush og Lipgloss fra New Cid , Mascara fra Loreal
 
 
Mine hud produkter denne her måned, er bare de sædvanlige
Produkter jeg altid bruger, fordi det er absolut fantastiske.
 
Mac Msfn, True match Powder foudation, La Roche-posay creme
 
 
Knuzz Birdis.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar