lørdag den 6. oktober 2012

U.S.A Goodies

Hej Bloggen

I dag kom min moster hjem fra U.S.A, jeg havde savnet hende super meget, så det var rart at se hende igen.

 Da jeg fik af vide af hende at hun lige skulle et smut til U.S.A, kunne jeg ikke lade vær med lige at spørge om hun ville købe lidt GOODIES, med hjem til mig, det ville hun gerne, så det her indlæg kommer til at omhandle de forskellige produkter som jeg "bestilte"

Enjoy....<3

 
Øreringe fra : Forever 21
De er såååå søde
 
 
Lipgloss fra : Forever 21
 
farver fra venstre Rose, Blossom, Crystal
 
 
Lipbutters : Revlon
 
Farver fra venstre Strawberry Shortcake, Berry Smoothie, Raspberry Pie
 
Er allerede forelsket i de her, de er super flotte på læberne,
og er bare perfekte her til efteråret.
 
 
Mine nye Yndliger ( Lol )
 
 
Sidst men ikke mindst min yndlings concealer
det er mac`s pro long wear
og jeg er i farven : Nw20
 
Tak moster love u...
 
 
Knuzzz Birdis .....<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar