tirsdag den 2. oktober 2012

My Room

                                                                     Hej Bloggen

Så går vi i gang med min nye blog-serie My Room, og det første indlæg, er noget super simpelt der kan pynte på et hvert værelse, plus det næsten er gratis men stadig ser det super sødt ud . Håber i nyder efteråret der ude

Enjoy.....




 
Det første du skal bruge er et fad,
det jeg bruger her er fra : Cream 90 kr.
 
 
Nogle efterårs-blade
i forskellige farver
 
 
Kom bladenede op på fadet
men lad en lille cirkel være fri på midten
som vist her.
 


Så skal du bruge et lys, jeg bruger
et mit ynglings duftlys fra : Ikea 25 Kr.




Også er din efterårs dekoration færdig, det ser super smukt ud med alle farverne, også bringer den jo årstiden indenfor, og jeg synes at efteråret er en af de smukkeste årstider med alle de forskellige farver bladende får.

Knuzz Birdis...<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar