torsdag den 11. oktober 2012

My Fave Lipstick At The Moment

                                                                        Hej Bloggen

Min Farvorit læbestift lige for tiden, er min New Cid læbestift i farven " Nudity", det er en helt fantastisk farve, der bare skriger efterår, og det er jeg helt vildt med, det er en meget vild farve, så når man skal have den her på, skal man ikke have så meget andet på, det jeg plejer at have på til den her fuldstændige fantastiske læbestift er, en matt brun øjenskygge i globelinjen, lidt mascara, lys bronzer og en fersken eller koral blush. Det er det der skal til, hvis man gerne vil have et simpelt efterårs look, som sagt er jeg helt vild med den her læbestift, og det ekstra gode ved den er at den ser godt ud på enhver hudtone, I JUST LOOVE THIS STUFF.

 
 
 
Knuzz Birdis....<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar