søndag den 7. oktober 2012

My Room

                                                                        Hej Bloggen


Dagens indlæg handler om hvordan man kan "Peppe" sin skab`s dør en smule op, for jeg synes at en hvid skabs dør er en smule kedelig, det jeg har gjort er at sætte en farverig knage-række op, jeg er vild med designet på den her knage-række, jeg har købt den i Bahne til 60 kroner, og det er en rimelig pris synes jeg, jeg bruger den som et slags smykke stativ, da jeg elsker at have mine smykker fremme, men hvis man ikke er til at have sine halskæder fremme, kan man jo bare hænge sit tøj jakker osv. på den, men jeg kan bare godt lide at man kan se farverne på knage rækken, og derfor har jeg valgt og gøre den til et smykke stativ, også fordi jeg hader når mine halskæder bliver viklet ind i hinanden. :)

Enjoy....




 
 
Knage-Række Bahne 60 Kr.
 
 
 
 
 
 
 
 
Knuzzz Birdis...
 
Følg mig på instagram : birdis  .....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar