søndag den 14. oktober 2012

Review: GOSH

                                                  /sponsoreret/ 100% ærlig/

Hej Bloggen

Fredag d. 12 oktober, modtog jeg en pakke fra GOSH, jeg har aldrig prøvet nogle af GOSH`s produkter før, fordi når jeg har set deres reklamer i fx. matas osv. er det meget med farver og meget pang agtigt, og jeg er mere til naturlige farver , så jeg tror det er derfor at jeg ikke har kastet mig over GOSH`s produkter før nu ,for som sagt modtog jeg den her pakke fredag, og jeg har haft nogle dage til at prøve produkterne, og jeg må sige at jeg er super imponeret, GOSH`s produkter er super god kvalitet, og jeg synes at GOSH`s produkter sagtens kan samlignes med dyre produkter fordi at kvaliteten er VIRKELIG god.









 
Den her mascara hedder Boombastic XXL volume,
lad mig bare sige at det får mine forventninger helt op i skyerne,
for hvis der står XXL volume på produktet, forventer jeg at mine vipper får
XXL volume, og jeg må sige at de fik, tre lag af den her mascara, og det er ligsom
at tage et par falske øjenvipper på, jeg er rigtig overrasket over den her mascara, dog vil jeg sige at det er lidt for meget volume til hverdag, det er bare min mening, men til fest er det helt klart den her mascara jeg vil række ud efter.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
jeg har ikke prøvet super mange BB creams, og dem jeg har
prøvet har jeg ikke været super begejsret over, men nu har jeg prøvet
GOSH`s  BB cream, og lad mig starte med at sige at indpakningen, ser meget professionel ud, og det er noget jeg sætter stor pris på, for hvis produktet ser cheap ud så køber jeg det ikke, og det er ikke tilfældet her, det her produkt er fuldstændtig fabulous, den giver faktisk super god dækkelse også holder den super godt,og det sidste plus er at den giver en sund glød til ansigtet, ikke for meget så man ser fedtet ud, og ikke for lidt, så du kommer ikke til at ligne en der har super tør hud , alt i alt et super godt produkt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Der er ikke så meget at sige om den her mascara...
 
Ikke andet end det er den bedste mascara jeg har prøvet til dato,
den giver mine vipper længde og denfinition, den har mascara er
AMAZING.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det her er en klassisk smokey eye pallette, et extra plus ved den her palette er at den sorte øjenskygge er mat, yeah jeg elsker matte øjenskygger og jeg synes at en mat sort øjenskygge i et smokey er super classy, alle øjenskyggerne er super pigmenteret, og det er jo fantastisk, personligt bruger jeg ikke de her farver til hverdag, men jeg ved de laver den samme pallette i brune nuancer som jeg nok ville bruge til hverdag, det er nok et af de makeup produkter jeg skal ud at købe i den nærmeste fremtid, efter at har haft prøvet den her palette.
 
 
 
 
 
 
 
Farver: til venstre" with a twist" til højre " galaxy"
 
de her lakker lægger rigtig godt, de har en glossy finish, som jeg er en stor fan af, også holder de rigtig godt normalt er jeg kun til essie og chanel neglelakker, men jeg er virkelig vild med formlen af de her neglelakker og taget prisen i betragtning får man god kvalitet for pengene.
 
 
 
 
 
 
Efter jeg har prøvet de har produkter fra GOSH, vil jeg helt sikkert gå ud at købe nogle selv, jeg synes personligt at deres læbe produkter ser spændende ud,
produkterne er i super kvalitet, og jeg vil kunne anbefale alle lige at kigge lidt extra på GOSH `s produkter.
 
 
 
 
Knuzzz Birdis.....<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar