onsdag den 3. oktober 2012

My Room

Hej Bloggen

Så er det tid til at vise noget jeg elsker nemlig ORDEN, omg jeg er en ordens freak, og jeg kan ikke slappe af hvis jeg ikke har styr på mine ting, og derfor ønskede jeg mig en kalender i konfirmations gave, og ja ja for nogen lyder det måske helt ude i skoven, men det synes jeg ikke, for det her er ikke hvilken som helst kalender, det er nemlig Fermlivings This month kalender (550 Kr. kan købes i Sankt de luxe i Roskilde), som faktisk er en wall stick, du sætter op, sjovt nok på væggen, også kan du enten skrive med kridt som jeg har gjort på de viste billeder, eller du kan sætte små posters op på den, den er super funktionel også ser den fantastisk ud, så moderne og enkel, OMG I LOVE IT.



 
Fermlivings This month kalender
Koster 550 Kr. kan købes i
Sankt de luxe i Roskilde.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Knuzz Birdis...<3
 
Bliv fast læser
 
Følg mig på Instagram: Birdis

Ingen kommentarer:

Send en kommentar